Baltosios lazdelės dienai skirtas naujas agentūros „Go Vilnius” vaizdo klipas atskleidžia Vilnių ne per vaizdą, o per muzikos ir pasakojimo galią, kuri leidžia su miestu sukurti visai kitokį santykį. Klipą agentūra kūrė kartu su olandų agentūra „Wolfstreet“, garso takelį sukūrė garsus kino kompozitorius Thomas Goralski.
Vaizdo klipe Vilnių pristato ypatingos asmenybės – tai žurnalistė, keliautoja, dainininkė Irma Jokštytė, Lietuvos rašytojų sąjungos narys, poetas, prozininkas Alvydas Valenta ir Lietuvos audiosensorinės bibliotekos komunikacijos vadovė Ramunė Balčikonienė. Šių žmonių dėka kiekvienas Vilnių galės pažinti iš naujo. Vaizdo klipas sukurtas pagal jų pasakojimus, kurių įtaigai akomponavo specialiai sukurta originali muzika.
Papildomai, regos negalią turintiems žmonėms prieinamoje svetainėje www.neakivaizdinisvilnius.lt ir mobiliojoje programėlėje „Neakivaizdinis Vilnius“ galima rasti daugiau 100 teminių maršrutų po Vilnių, taip pat kultūros, apsipirkimo, restoranų, laisvalaikio vietų, žaliųjų zonų rekomendacijų, įdomios ir nuolat atnaujinamos informacijos apie alternatyvų sostinės tyrinėjimą.
Maršrutas „Paliesti ir išgirsti Vilnių“ yra „Neakivaizdinio Vilniaus“ iniciatyva, įgyvendinta drauge su Lietuvos aklųjų ir silpnaregių bendruomene. 1-1,5 val. trukmės pasivaikščiojimo po Senamiestį metu maršruto audiogidas lydi per 12 stotelių. Be jų istorijų įgarsinti ir įspėjimai aplenkti lauko kavinių staliukus, skaičiuoti tarp objektų žingsnius, pasirinkti tinkamą posūkį, pajusti pasikeitusią kelio dangą, o taip pat – raginimai konkrečioje vietoje suploti ir paklausyti aido, išgirsti kalbančią skulptūrą ar paliesti sieną. Pasak Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos atstovų, iki šiol miesto pažinimo patirtis teko rankioti po mažą kruopelytę, o dabar jos visos bus sudėtos į vieną vietą ir leis pajusti buvimo turistu malonumą.
Vilniuje šiuo metu gyvena apie 1 tūkst. miestiečių, turinčių regos negalią. Kad miestas būtų patrauklus ir patogus įvairius poreikius turintiems miesto gyventojams ir jo svečiams, pagal Universalaus dizaino strategiją yra kuriami taktiliniai žemėlapiai (pavyzdžiui, Vingio parke), stendai su informacija Brailio raštu, pritaikomi takai, viešojo transporto stotelės, kita infrastruktūra.