Vilniaus vardas pasaulyje skamba vis plačiau, o prie Lietuvos garsinimo nemažai prisideda ir čia sėkmingai įsitvirtinę tarptautiniai prekių ženklai. Vienas jų – viešbutis „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“, kuris šiais metais buvo išrinktas geriausiu šio prekės ženklo viešbučiu visame EMEA (Europoje, Vidurio Rytai ir Afrika) regione.
Aukščiausias įvertinimas – „Connie Award“ pirmą kartą atkeliavo į Vilnių. „Hilton“ tinklo įkūrėjo vardu – Conrado Hiltono garbei pavadintas apdovanojimas yra laikomas svarbiausiu, kurį gali gauti šio tinklo viešbutis. Šiemet jis pirmąkart įteiktas sostinės Gedimino prospekte įsikūrusiam „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“.
Šio viešbučio vadovas Tadas Ėvaltas pasakoja, kad garbingas titulas skiriamas atsižvelgiant į kelis metinius veiklos rodiklius: „Vertinami viešbučio kokybiniai rodikliai – viešbučio svečių atsiliepimų bendrasis pasitenkinimo rodiklis vidinėje platformoje „SALT“ ir slapto kokybės audito rodikliai. Rezultatas apskaičiuojamas pagal specialią formulę ir šitaip išrenkamas geriausias metų viešbutis. Džiaugiamės, kad prestižinis trofėjus pirmąsyk atkeliavo į Vilnių, o mes aplenkėme kiek daugiau nei 120 viešbučių visame EMEA regione.
Antrus metus iš eilės EMEA regione šis viešbutis nugalėjo ir dar vienoje kategorijoje – „Brighter Together“. „A Brighthearted Award“ apdovanojimas šiam Vilniaus viešbučiui skirtas už bendrą svečių aptarnavimą, svetingumą, problemų sprendimo būdus ir švarą kambariuose.
Kaip pasakoja „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ generalinis direktorius T. Ėvaltas, prieš beveik ketverius metus svečiams duris atvėręs viešbutis dėl pandemijos buvo priverstas užsidaryti vos po šešių mėnesių. Kaip ir daugelį kitų verslų, taip ir šią vietą, kaustė nežinomybė – sunku buvo prognozuoti, kaip viešbučiui seksis įsitvirtinti.
„Adaptavomės prie pasikeitusios situacijos, kuri dar ir nuolat kito. Prognozuoti galėjome tik artimą laikotarpį, tačiau 2022-uosius metus jau traktuojame kaip atsigavimo laiką. Nuo praėjusių metų vasario mėnesio viešbučio užimtumas vis didėjo, todėl vertinant užimtumo ir pajamų rodiklius, praėję metai tikrai pranoko visas viešbučio prognozes. Pelningumas nedžiugino tik todėl, kad atsirado papildomų išlaidų eilutė: energetinė krizė, infliacija, – mintimis dalinasi T.Ėvaltas. – Kaip ten bebūtų, šie metai visai viešbučių rinkai Vilniuje bus rekordiniai. Šių metų kovas buvo rekordiškai geras, puiki ir gegužė, nusimato ir keli dideli tarptautiniai renginiai. Vienas jų – NATO viršūnių susitikimas Vilniuje, todėl nemažai sostinės verslo viešbučių bus užpildyti šio renginio delegacijų nariais.“
T.Ėvaltas priduria, jog dėl geopolitinės situacijos regione, turistų grupės į Vilnių beveik nevažiuoja, tačiau pasidžiaugė, kad yra kas jas pakeičia – nemažai atvyksta verslo klientų, diplomatinio rango svečių, pramogų verslo grupių, mieste gausu tarptautinio lygio renginių, minime sostinės 700 metų jubiliejų.
Komplekse „Live Square“ įsikūrusio viešbučio „Hilton Garden Inn“ savininkai Lietuvoje – nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Eika“, į šį projektą investavo 49 mln. eurų. Viešbutį valdo nepriklausomas tarptautinis operatorius „Apex Alliance Hotel Management“.