Įsimylėjęs Augustas gražiuoju ir piktuoju pasiekė kad jo mylimoji būtų pripažinta teisėta žmona ir karūnuota. Po penkių mėnesių jaunoji karalienė mirė. Tragedija įvyko net 40 metų anksčiau nei Viljamas Šekspyras parašė garsiąją Romeo ir Džiuljetos romantinę istoriją. Nuo to laiko Karalius gedėjo savo meilės visą likusį savo gyvenimą, o Augusto ir Barboros meilės tragedija apaugo legendomis ir tapo Vilniaus tautosakos dalimi.
"Slapta meilė" surinko romantinės istorijos faktus į nemokamą audiogidą po miestą, po vietas kur viskas vyko ir vystėsi ir subūrė bendruomenę, įvairiausių įdomių ir įtraukiančių pramogų ir dovanų dizaino platformą kurioje galia išsirinkti kaip patirti ar kitiems papasakoti romantinę, karališką Vilniaus meilės istoriją.
Projektas "Slapta meilė" vienija Lietuvos istorijai neabejingus entuziastingus kūrėjus, skirtingus prekės ženklus, dizainerius, istorijos mėgėjus, ypatingų dovanų ieškotojus, pasiūlydamas karališkų romantinių dovanų kolekciją: nuo išskirtinio dizaino papuošalų, namų interjero detalių, saldainių kolekcijos ar užrašinių/knygų iki ekskursijų po Vilnių, prabangių SPA ritualų, karališkų nakvynių ir gastronominių patirčių.
Nemokamu audiogidu galite pasinaudoti čia.
Prekės ženklo vizualiniu identitetu tapo Miglės Kosinskaitės specialiai šiam projektui nutapytas paveikslas, vaizduojantis viso ūgio Žygimanto Augusto ir Barboros Radvilaitės portretą.
Dagiau informacijos apie "Slapta meilė".